Yūshū
Vi hylder Honda-forhandlere, der leverer den højeste kundetilfredshed på eftermarkedet.

Enestående kundetilfredshed
I 2022 introducerede vi Yūshū – en anerkendelsesordning, der er skabt til at anerkende Honda-forhandlere, som leverer enestående kundetilfredshed.
Yūshū, der betyder ekspertise, hylder de bedste af de bedste i hvert land i to kategorier – biler og motorcykler.
Vores filosofi
"Ved at opretholde en global anskuelse er vi fast besluttet på at
levere produkter af den højeste kvalitet til en
rimelig pris for at opnå global kundetilfredshed."

Vi hylder enestående kundeservice
Kundetilfredshed har altid udgjort kernen i Hondas arbejde, og feedback fra vores kunder hjælper vores forhandlere med at leve op til og overgå forventningerne. Vi introducerede Yūshū for at hylde de forhandlere, der gør dette bedst.
Hvert år har forhandlere chancen for at vinde en af to priser.
Vinder
Honda-forhandlere med den højeste kundetilfredshed i deres land.
Høj anerkendelse
Hylder Honda-forhandlere, der har udvist den bedste forbedring i kundetilfredshed.
Resultaterne er i hus
I år er der 21 vindere fra 16 lande, og 18 forhandlere får Høj Anerkendelse.
Motorcykelresultater
Bilresultater

Lad festlighederne begynde!
Nogle af vores vindere fejrer deres velfortjente anerkendelse.
Hvordan var oplevelsen for dig?
Nu er det din tur! Hvis du gerne vil sige tak til din Honda-forhandler efter at have købt en bil, motorcykel eller service, skal du bede din forhandler om et spørgeskema.