Ofte stillede spørgsmål om Honda CONNECT

Forklaring af CONNECT

Rul

Honda CONNECT-logo.

Sådan finder du svar

Vi har samlet en liste over ofte stillede spørgsmål – og svarene – for at hjælpe dig med at forstå mere om din Honda CONNECT.

Hvad er Honda App Center?

Honda App Center giver dig mulighed for at søge efter, købe og downloade apps til din bils Honda CONNECT samt at se et udvalg af anbefalede apps til din smartphone.

Hvordan ændrer jeg lydstyrken på stemmen i navigationsvejledningen?

Lydstyrken på navigationens stemmevejledning kan ændres i hovedmenuen for Honda CONNECT-indstillinger: Indstillinger > System > Lydstyrke. Der findes også en knap til at slå lyden på navigationsstemmen fra på kortskærmbilledet.

Hvordan kan jeg flytte apps og widgets rundt på computer-/startskærmbilledet?

Tryk og hold inde på en app eller widget. Skærmbilledet skifter til en tilpasningstilstand, der giver mulighed for trække apps og widgets til forskellige placeringer på startskærmbillederne eller til papirkurven. Når du har gjort dette, skal du trykke på OK.

Hvad er AHA?

AHA er en internetbaseret lydafspiller, der giver dig tusindvis af stationer at vælge imellem. Disse omfatter alt fra musik, nyheder, podcasts, lydbøger til nyhedsfeeds på sociale medier og placeringsbaserede tjenester.

Hvordan nulstiller jeg enheden i tilfælde af en systemfejlmeddelelse osv.?

Ligesom på alle computere stopper programmer eller applikationer uventet med at køre. Hvis du vil gendanne programmet, kan det være nødvendigt med en fuld genstart. Dette kan gøres ved at trykke og holde nede på tænd/sluk-knappen til Honda CONNECT i mere end 10 sekunder.