Honda-ejere tilfredse med servicen

23. marts 2024

Honda-ejere tilfredse med servicen

Tre Honda-virksomheder modtager priser for at tage sig særlig godt af Honda-ejere.

Hos Honda kan vi godt lide at være personlige og gøre det der lidt ekstra, hvilket værdsættes af mange, der kører Honda. Forhandlere og værksteder, der arbejder ekstra hårdt for at imødekomme kundernes behov, modtager den såkaldte Yūshū-pris. Yūshū betyder ekspertise, og prisen har som formål at anerkende og hylde de allerbedste forhandlere/værksteder i hvert land.

I Danmark går årets pris for bedste kundetilfredshed målt på salg til Bilforum Herning. Henrik og hans team har en meget høj svarprocent fra kunder og får en meget høj gennemsnitskarakter.

En anden pris gives til det værksted, der har ydet den bedste service til kunderne i løbet af året. Den tildeles Honda Glejbjerg. Keld og hans team har konstant fokus på kundetilfredshed, og det afspejler sig i målingen, der viser en meget høj gennemsnitskarakter og svarprocent fra kunderne.

Den tredje pris gives til det værksted, der har forbedret servicen mest. I 2023 går prisen til Autocentralen Aalborg, hvor Morten og hans team har startet SMS-påmindelser og afholdt konkurrencer, hvor kunderne kan vinde gavekort. Dette for at øge antallet af svar på kundetilfredshedsundersøgelsen. Deres gennemsnitlige score er steget med ti point sammenlignet med året før.

Vi er stolte over at have gode og meget engagerede forhandlere der yder en høj kundeservice.

Nærmeste forhandler