Yūshū

Fejrer Honda-forhandlere/værksteder, der leverer den højeste kundetilfredshed.

Honda-forhandler bliver overrakt Yushu-prisen.

Yūshū betyder fortræffelighed

Kundetilfredshed har altid været kernen i det, vi laver hos Honda, og at få feedback fra vores kunder hjælper vores forhandlere/værksteder med at opfylde kundernes behov og overgå forventningerne. Vi introducerede Yūshū for at fejre de forhandlere/værksteder, der gør dette bedst.

Yūshū er en anerkendelsesordning designet til at anerkende Honda-forhandlere/værksteder i hele Europa, som leverer enestående kundetilfredshed.

Logo for Yushu-pris

Typer af priser og kategorier

Salg er fokuseret på en kundes købsoplevelse, og eftermarked er fokuseret på en kundes serviceoplevelse.

For hver pris er der to kategorier:

Vinder: Forhandlere/værksteder med den højeste kundetilfredshed.
Høj Anerkendelse: Forhandlere/værksteder, der har vist den stærkeste forbedring i kundetilfredshed.

Se salgsvindere Se eftermarkedsvindere

Tak din forhandler/dit værksted

Har du haft en god oplevelse med et køb eller service hos din Honda-forhandler/værksted? Spørg, hvordan du udfylder en kundetilfredshedsundersøgelse, næste gang du er der.