Yūshū
Fejrer Honda-forhandlere/værksteder, der leverer den højeste kundetilfredshed.
Yūshū betyder fortræffelighed
Kundetilfredshed har altid været kernen i det, vi laver hos Honda, og at få feedback fra vores kunder hjælper vores forhandlere/værksteder med at opfylde kundernes behov og overgå forventningerne. Vi introducerede Yūshū for at fejre de forhandlere/værksteder, der gør dette bedst.
Yūshū er en anerkendelsesordning designet til at anerkende Honda-forhandlere/værksteder i hele Europa, som leverer enestående kundetilfredshed.
Typer af priser og kategorier
Salg er fokuseret på en kundes købsoplevelse, og eftermarked er fokuseret på en kundes serviceoplevelse.
For hver pris er der to kategorier:
Vinder: Forhandlere/værksteder med den højeste kundetilfredshed.
Høj Anerkendelse: Forhandlere/værksteder, der har vist den stærkeste forbedring i kundetilfredshed.
Vindere af Yūshū
Tak din forhandler/dit værksted
Har du haft en god oplevelse med et køb eller service hos din Honda-forhandler/værksted? Spørg, hvordan du udfylder en kundetilfredshedsundersøgelse, næste gang du er der.