Yūshū
Fejrer Honda-forhandlere/værksteder, der leverer den højeste kundetilfredshed.
![Honda-forhandler bliver overrakt Yushu-prisen.](/content/dam/central/cars/yushu/overview/honda-yushu-hero-tile-01-972x1728-mobile.jpg/_jcr_content/renditions/m_w.webp)
Yūshū betyder fortræffelighed
Kundetilfredshed har altid været kernen i det, vi laver hos Honda, og at få feedback fra vores kunder hjælper vores forhandlere/værksteder med at opfylde kundernes behov og overgå forventningerne. Vi introducerede Yūshū for at fejre de forhandlere/værksteder, der gør dette bedst.
Yūshū er en anerkendelsesordning designet til at anerkende Honda-forhandlere/værksteder i hele Europa, som leverer enestående kundetilfredshed.
![Logo for Yushu-pris](/content/dam/central/cars/yushu/overview/honda-yushu-sixty-forty-02-1280x1280-mobile.jpg/_jcr_content/renditions/m_w.webp)
Typer af priser og kategorier
Salg er fokuseret på en kundes købsoplevelse, og eftermarked er fokuseret på en kundes serviceoplevelse.
For hver pris er der to kategorier:
Vinder: Forhandlere/værksteder med den højeste kundetilfredshed.
Høj Anerkendelse: Forhandlere/værksteder, der har vist den stærkeste forbedring i kundetilfredshed.
Vindere af Yūshū
Tak din forhandler/dit værksted
Har du haft en god oplevelse med et køb eller service hos din Honda-forhandler/værksted? Spørg, hvordan du udfylder en kundetilfredshedsundersøgelse, næste gang du er der.