Honda servicerådgiver- konkurrence

Hos Honda sætter vi pris på vores kunder og ønsker dem altid den bedste oplevelse når de kommer på vores forhandleres værksteder. En god oplevelse for en kunde, indebærer blandt andet at forhandlerens personale er uddannet og trænet i de produkter som de sælger og servicerer hver dag, -og uddannet det er de hos Honda.

27. april 2021

For at sikre at Honda forhandlernes teknikere og servicerådgivere også selv sætter en ære i at være i ”Teknisk topform”, afholder vi hvert andet år en konkurrence for både teknikere og servicerådgivere. Den tekniker og servicerådgiver der vinder titlen som Danmarks bedste, kommer efterfølgende med videre til de Europæiske mesterskaber på vores topmoderne træningsfacilitet i Frankfurt. Herfra tager man de 3 topplacerede med videre til verdensmesterskaberne i selveste Japan, på Hondas hovedkvarter. En udfordrende begivenhed, som også evner at skabe vindermentalitet, faglig stolthed og ikke mindst skaber rammerne for en stor oplevelse for de vindende.

Vinderen denne gang er Dennis Haurum fra V. Holm Jensen A/S i Odense.

Dennis scorede 95% i testen, som hermed gjorde ham til den, af de deltagende med den højeste score. Næste trin i kampen om at blive Europamester, er et opfølgende ”Mystery Shopper” opkald, hvoraf de 6 bedste servicerådgivere i Europa kommer med til Europamesterskabet i Frankfurt, og herfra er det så at turen går videre til verdensmesterskaberne i Japan hvis man vel at mærke er blandt de 3 topplacerede.

Vi ønsker Dennis et stort tillykke med titlen som Danmarks bedste servicerådgiver samt fortsat held og lykke til ham og de øvrige deltagere i konkurrencen!