Så meget mere komfort med den nye CR-V.

Honda har sat stort fokus på at forbedre komforten betydeligt. Her er ni nyheder som gør modellen bekvem og skøn at køre –en rejseoplevelse. Den mest komfortable i klassen?

25. juni 2018

  1. Længere akselafstand. Hjulene er blevet flyttet ud mod bilens hjørner og akselafstanden er blevet øget til 2.660 mm (+40 mm). Det giver mere plads i kabinen trods det at bilen beholder samme længde som tidligere.
     
  2. Ekstra meget benplads ved bagsædet. Takket være en smallere brændstoftank som er placeret foran baghjulene har bagsædepassagererne 50mm ekstra benplads.

  3. Øget plads til passagererne. Loftshøjden er øget med 5mm og hofteplads med 16mm.

  4. Lettere indstigning. Bagdørene kan åbnes 6 grader mere, hvilket betyder at det bliver lettere at komme ind og ud af bilen for bagsædepassagererne, men også at det giver bedre plads ved montering af barnestol.

  5. Plant bagagerum. Rygstøtten ligges ned med et enkelt håndgreb og vupti så har du en maximal lastlængde på 1.830 mm for 5-sæde modellen (der findes også en 7-sæders model). Det er hele 250mm mere end på foregående model. Du får let plads til eksempelvis en mountainbike.

  6. Handsfree til bagklappen. Fyldte hænder når du læsser ind og ud af din CR-V? Den nye model har en handsfree-funktion med mulighed for at indstille åbningshøjden. Denne option findes på modellen; Executive.

  7. Øget frihøjde. Frihøjden er blevet forbedret med 40mm, hvilket gør kørslen lettere i dyb sne eller i skov og på mark.

  8. Smart midterkonsol. Med den nye udformning af midterkonsollen mellem forsæderne findes tre opbevaringoptioner. Dette som bakke, boks eller åben. Stort nok til at opbevare en håndtaske eller bærbar computer!

  9. Større dørlommer. Passagererne i kabinen for og bag har ekstra store dørlommer, store nok til at rumme en tablet i fuld størrelse (+327mm i fordørene og +232mm i bagdørene). Højttalerne er blevet flyttet længere op i dørpanelerne, hvilket giver mere plads til gadgets.

 

CR-V med benzinmotor kan leveres til efteråret 2018, hybridversionen følger i starten af 2019.